niedziela, 5 stycznia 2014

Nowy rok i nowe cele.

Chata Wuja Freda
Nie przepadam za postanowieniami noworocznymi. W ogóle nie przepadam za tym całym zamieszaniem z Nowym Rokiem, przecież to tylko inaczej zapisana data. Nie rozumiem też dlaczego to właśnie od tej daty mamy zmieniać swoje życie, przecież można to robić w każdej chwili. No, ale skoro to taki magiczny, nowy początek to może ja też spróbuję ?

Nie chcę jednak aby były to moje "postanowienia" raczej plany, albo cele, do których będę dążyła.

A oto moja lista : 
  • Ćwiczenia - czyli coś co obiecuje sobie chyba każda kobieta. Chodzi o to, że chcę wprowadzić więcej ruchu do swojego życia. W-f w szkole i tak nie polubię, ale chodzi o ruch w domu. 
  • Zapuszczenie włosów - moje fatalne ścięcie włosów postanowiłam potraktować jako nowy początek w ich pielęgnacji. Może tym razem będą zdrowsze i silniejsze.
  • Przegląd szafy- mam w planach generalne porządki w mojej szafie, przegląd ciuchów i zakupy.
  • Blog - coś bardzo ważnego- częściej pisać !!!
  • Wywoływanie zdjęć- podjęłam wyzwanie Aliny i postanowiłam założyć album. Niestety ostatnio mój komputer uległ kontuzji i nie wiadomo czy da się odzyskać zdjęcia, nagromadzone tam przez kilka lat.
  • Porządek w internecie - Oprócz przeglądu szafy zamierzam zrobić przegląd wszystkich portali na których jestem zalogowana, usunąć zbędne rzezy, może coś zmienić.. 
  • Nauczyć się angielskiego - chyba nic nie trzeba tłumaczyć
  • Fotografia- poświęcić więcej czasu na zgłębienie tajników fotografii
  • Filmy i książki - ostatnio zaniedbałam się w tym kierunku. Postanowiłam stworzyć listę obowiązkowych książek do przeczytania i filmów do obejrzenia.
  • Kultura- Jak już jesteśmy przy filmach i książkach to moim wyzwaniem na ten rok jest comiesięczne obcowanie z kulturą, czyli raz w miesiącu wybrać się np. do teatru, kina lub muzeum.
  • Podróże- w tym roku planuję więcej podróżować, nie mówię to o jakiś wypasionych wyjazdach, ale chociaż o takich drobnych
  • Szkoła- ten rok jest dość ważny dla mojej edukacji, dlatego chociaż przez ten czas przydałoby się uczyć, ponieważ chyba nigdy tego nie robiłam
  • Wiara- dobra, może to trochę dziwne, ale chciałabym się bardziej zagłębić w aspekty wiary 

I jeszcze jedno, najważniejsze. Coś, czego życzę każdemu z was- Być najlepszą wersją siebie ! 
 


2 komentarze:

  1. cześć, to co napisałaś u mnie w komentarzu jest bardzo smutne i prawdziwe (niestety). Czy szukasz gdzieś pomocy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, cieszę się, że odpisałaś na mój komentarz. Na razie chciałabym spróbować pomóc sobie sama, ponieważ za każdym razem gdy szukałam gdzieś pomocy (nigdy nie zgłaszałam się do psychologa, byłam tylko raz, jako dziecko) nie spotykałam się z zainteresowaniem. Większość tylko słuchała, jakby nie słysząc, a ja naprawdę nie chcę się nikomu narzucać.

      Usuń