piątek, 31 stycznia 2014

Luty miesiącem tworzenia i próbowania nowych rzeczy !!


Cześć ! Wiem.. znowu nie pisałam, ale tym razem mam wytłumaczenie ! Niestety mój komputer uległ kontuzji i jedyny jaki teraz mogę użyć to służbowy złomek mojej mamy :) mam nadzieję, że mi wybaczycie (ho! ho! mówię tak jakby ktoś to czytał). W styczniu powstało parę projektów notek, niestety nie było mi dane ich dokończyć.  Jeśli nie jest za późno to postaram się może któreś wstawić.
Dziś zaczynam ferie ! (Juuupi! )

Z racji rozpoczęcia nowego miesiąca, planuje wziąć udział w dwóch projektach organizowanych przez Edytę Zając. Jak mi się to uda - nie wiem, ale się postaram :)

  • Luty - miesiącem tworzenia sztuki !
Projekt pierwszy szczególnie przypadł mi do gustu. Chciałabym znowu zacząć tworzyć. Polega on na codziennym tworzeniu "dzieł sztuki"  przy użyciu własnych rąk. I nie mam na myśli tylko rysowania ! Sztuka ma wiele znaczeń- każdy znajdzie coś dla siebie :)


  • Luty- miesiącem próbowania nowych rzeczy !                                                                                              
Projekt drugi polega na codziennym próbowaniu czegoś nowego. Nie musi to być nic wielkiego !                                                                                                    


Postaram się podzielić z wami moimi refleksjami i efektami ! Zachęcam też abyście wzięli udział w którymś z tych projektów :) Co o tym sądzicie ? 

1 komentarz:

  1. Dobra, czemu nie! W tym miesiącu powrócę do szkiców - czegoś co zaniedbałam bardzo po opuszczeniu gimnazjum... a co nowego spróbujesz? Ja chyba w końcu wrócę na ściankę, byłam tylko dwa razy w życiu, ale podobało mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń