poniedziałek, 1 lipca 2013

"To do" this summer. Czyli zorganizuj sobie wakacje !

Hej, hej !

 Chciałabym przeprosić , że tak bardzo opieprzam się z notkami. Postaram się wstawiać je częściej. Zastanawiam się też czy nie dodać blogowi nieco pamiętnikowego stylu. i nie zamierzam tu pisać rzeczy typu "Ale nuda, nie wiem co napisać. w szkole było głupio a na obiad był kapuśniak" tylko więcej moich rozkmin i rzeczy.. tak po prostu.

 A dzisiaj o tym jak nie zamierzam zmarnować tych wakacji, chociaż moje wszystkie plany nikną w otchłani. Co zrobić aby te wakacje godne były zapamiętania, aby działy się rzeczy godne utworzenia na facebook'u albumu z zdjęciami z ładnym filtrem. :)
A więc nawet jeśli nie masz kasy na obóz w Hiszpanii czy wczasy na Karaibach lub chociaż trzy dni nad polskim morzem to nadal możesz skorzystać z tych miesięcy wolności. Oto moje pomysły i inspiracje na zorganizowanie wakacji, a o moich prywatnych planach opowiem w następnej notce, która pojawi się niebawem.

1# Kalendarz

Polecam wydrukować sobie kalendarz na te dwa miesiące, powiesić na ścianie i zapisać w nim wszystkie imprezy, premiery, koncerty które cię interesują. Wszystko będzie wtedy uporządkowane i np. gdy będzie ci się nudziło zajrzysz do takiego kalendarza i zobaczysz co się dzieje i co warto zrobić.


2# "TO DO" list 

No tak, osoby, które mnie znają śmiało stwierdzić mogą, że mam fioła na punkcie robienia wszelkiego rodzaju list :)  Ta lista właśnie się tworzy. Mogą
się na niej pojawić nasze najskrytsze, drobne pomysły. Rzeczy, które zawsze chcieliśmy zrobić. Niektóre tak zwyczajne, niektóre zwariowane, niektóre intymne. Począwszy od pikniku, poprzez łapanie świetlików i spanie pod gołym niebem, skończywszy na zrobieniu tatuażu czy pocałowaniu nieznajomego. No i nie zapomnijmy o frajdzie z odhaczania zrobionych rzeczy.


3# Lista książek i filmów

Czyli najprostsza w świecie lista książek, które chcieliśmy przeczytać i filmów, które chcieliśmy obejrzeć,  a w ciągu roku brakowało nam na nie czasu. Warto jednak nie przesadzać z ilością aby mieć radość z realizowania naszej listy.

Najważniejsze ! 

Pamiętajmy jednak o najważniejszym. Nie ważne jak kolorowe i długie będą nasze listy, liczy się nasze podejście i nasz zapał. Nie zmarnujmy tego cennego czasu !

8 komentarzy:

  1. pomysl z listami jest dobry, bo ja na przyklad cigle o czyms zapominam i omijaja mnie najlepsze imprezy, koncerty, wydarzenia w miescie... moze jak bede miala chwile to zrobie dla siebie taki przypominacz:) pozdrawiam! no i wlasnie- pisz czesciej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka. Różni się od tych wszystkich postów o wakacjach. ;] Zabieram się do tworzenia listy. :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystam z zaleceń a i wpadać będę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja swoją listę już utworzyłam, czas zacząć ją realizować;*

    Udanych wakacji;*

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ale nuda, nie wiem co napisać. w szkole było głupio a na obiad był kapuśniak"
    Kocham Twoje teksty. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre pomysły :D Ja wypróbuję ten z kalendarzem, zaraz sobie przygotuję, hihihi :D

      Usuń
  6. Ten pomysł z listą sama wykorzystałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna notka :D szkoda że dopiero ją zobaczyłam :(( zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń