czwartek, 9 maja 2013

Zainteresowania, talenty, hobby.


"Teraz już wiem, że talent to w większości wypadków – torba, czasem cennych klejnotów pełna, którą na plecach nosi z przypadku byle rzezimieszek."                                         Stefan Żeromski




Od kiedy pamiętam wierzyłam w to, że każdy człowiek posiada jakiś dar, coś w czym się realizuje. Dlatego od dawna poszukiwałam czegoś takiego. Próbowałam naprawdę wielu rzeczy , jednak nie mogłam podjąć decyzji co jest dla mnie najważniejsze. Doszłam więc do wniosku: dlaczego mam się ograniczać ? 
Przecież wciąż mogę robić każdą z tych rzeczy i nadal próbować nowości. Może w końcu znajdę coś odpowiedniego dla mnie. Bo czasami dopada mnie to uczucie, że zajmuję się wszystkim a tak naprawdę niczym. I w niczym nie jestem dobra. 

Dlatego też wpadłam na pomysł stworzenia serii notek, każdej o jakimś ciekawym zajęciu, hobby. Może to pozwoli mi pozbierać myśli, spojrzeć z innej perspektywy, a przy okazji zainteresuje was ? A interesuję się wieloma rzeczami. Oczywiście pewnie i tak nie napisze o wszystkim, ale taki jest mój pomysł. Miałam pisać o wszystkim co robi na mnie wrażenie, zwyczajnie o mnie.  A to nie jest łatwe. Chcę tylko znaleźć coś, co będzie sprawiało, że poczuję tę pewność "właśnie temu chcę poświęcić resztę mojego życia".

Co wy na to ? 

Znaleźliście już coś takiego ? 

Macie jakieś pasje ? 













4 komentarze:

  1. bardzo ciekawie piszesz wiec pisz wiecej i czesciej! jestem bardzo podobna do Ciebie...mam podobne rozterki i ten moj slomiany zapal o ktorym juz wspominalam...tez nie znalazlam jeszcze swojego miejsca na ziemi...chetnie poczytam to co stworzysz. Moze mi to w jakis sposob pomoze.... Czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham czytać książki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie znalazłam u siebie żadnego talentu. A interesuje się muzyką.
    Można Cię jakoś zaobserwować?

    OdpowiedzUsuń