sobota, 9 marca 2013

Przełam barierę strachu.

Z mojego starego bloga, którego (nie wiem czemu) przestałam prowadzić : 

 Znalazłam na jakiejś stronie i trochę zmodyfikowałam :

Wszyscy są od czegoś uzależnieni. Najczęściej od alkoholu, narkotyków, nikotyny, pieniędzy. Prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od strachu. I niby kurwa dlaczego? Boimy się, że umrzemy, boimy się bólu i cierpienia, ale i tak nas to spotka. Jesteśmy kropką na osi czasu. Naszym zachowaniem nie należy narażać się na krytyczne komentarze ze strony wszechwiedzących sąsiadów, znajomych, i nauczycieli, którzy mówią, że możesz być kim zechcesz, jednak kierują nas w zupełnie odwrotną stronę. Oni tak naprawdę sami są uzależnieni od strachu, a myśl, że ktoś inny może nie być wzbudza w nich na początku zazdrość, potem jednak przeradza się w podziw. Samym myśleniem, że możemy się pomylić, że się zbłaźnimy i poniżymy, wprowadzamy się w błąd.


 ,, uświadom sobie, że pewnego dnie umrzesz'' - zawsze sobie wmawiamy, że mamy jeszcze dużo czasu, że jeszcze zaszalejemy. A może to ostatnia noc twojego życia, więc baw się i szalej. Bo gdy śmierć nieustannie się do ciebie uśmiecha, musisz odwzajemnić uśmiech inaczej będziesz tchórzem do końca życia.



Przełam barierę, której większość ludzi nie przekroczy nigdy - barierę strachu, dzięki czemu  będziesz nieprzeciętny, genialny, miał własną wolę, własne zdanie, charyzmę, i to cię wyróżni, dzięki czemu będziesz wielki. Jeśli przełamiesz tą barierę nie będziesz tylko statystyką.  Staniesz się wolny i szczęśliwy.......


5 komentarzy:

  1. Masz racje z tą maturą międzynarodową, ale boję się, że nie poradzę sobie w szkole. Dzięki za słowa wsparcia. Czytając Twój wpis mam coraz więcej motywacji na przełamanie tego mojego strachu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że to moje bazgranie nie idzie na nic :) Myślę, że powinnaś spróbować, bo po tym mogą się przed tobą otworzyć zupełnie nowe możliwości.

      Usuń
  2. każdy się boi przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak poprzednik napisał 'każdy boi się przyszłości' Niestety D :
    Obserwuję i licze na rewanż ;)
    zycietoniebajka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń